joi, 20 august 2015

Dan LUCA – autor de cărţi despre UE şi România (publicate integral online)

În 2003 lansam cartea „România văzută de la Bruxelles”, menţionând atunci că a fost o conjunctură favorabilă, ca eu să trăiesc din plin Europa, începând cu momentul Tratatului de la Amsterdam şi ajungând acum la cel al extinderii reale a Uniunii Europene.

Ca o continuare, în 2007, am publicat online cartea „Uniunea Europeană văzută de la Bruxelles”, o culegere care cuprinde 10 ani de corespondenţe europene pentru presa clujeană.

În 2009, împreună cu 50 de români, am decis să scriem o carte despre comunicarea Uniunii Europene. Printr-un exerciţiu colectiv, am încercat emiterea unor semnale despre ce e bun şi ce e rău în construcţia comunitară, o percepţie a cetăţeanului simplu. Toate acestea sunt cuprinse în “Dilemele comunicării Uniunii Europene”.

La finalul anului 2013 am reușit publicarea primei mele cãrţi în limba englezã, "European Union: Views from Brussels". Materialul cuprins în aceastã carte este o reflectare a ideilor care au fost publicate pe blog în perioada 2009-2013. Masa criticã editorialã este prezentatã cronologic, existând totuși o segmentare pe anumite teme abordate: EU Actors & EU Citizens, Future EU, EU Communication, Romania in the EU, Management & Business, EU Education şi Technology & Media. Vă recomand înregistrarea video a evenimentului de lansare a cãrţii de la Bruxelles.

Conţinutul cãrtii se poate vizualiza acum integral și online.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: