joi, 27 noiembrie 2014

Dan Luca la TVR despre alegerile din Republica Moldova

Recent am fost invitat de cãtre TVR să îmi exprim părerea în legătură cu scrutinul ce va avea loc duminică, 30 noiembrie, în Republica Moldova.

Analiştii consideră că, prin votul lor de duminică, alegătorii din Republica Moldova pot da liderilor europeni un semnal foarte puternic - acela că ţara vrea să meargă spre Uniunea Europeană, spre integrare.

"Vreau să mă adresez şi cetăţenilor din Republica Moldova, este un moment crucial pt ei. Să nu uităm că, în cadrul acordului de parteneriat UE - Republica Moldova, cetăţenii beneficiază deja de avantaje. Mă refer în special la vize, care nu mai sunt necesare pentru cetăţenii Republicii Moldova din aprilie 2014, deci moldovenii pot să circule în Uniunea Europeană liber şi de asemenea mă refer la avantajele economice care rezultă din acordul de liber schimb. Cred că locul Republicii Moldova este în UE, de ce nu, în 2019, iar d-voastră, prin participarea la vot în 30 noiembrie, puteţi să aduceţi o contribuţie clară pentru viitorul ţării d-voastre", spuneam cu această ocazie.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: