sâmbătă, 21 decembrie 2013

Dan LUCA – prezenţă constantă la televiziunile naţionale româneşti în 2013: Antena 3, Realitatea TV, Romania TV, Digi24, Monny Channel


Cele peste 30 de apariţii televizate din acest an mi-au conferit experienţă în comunicarea către cetăţeni şi prin intermediul micului ecran.

Recent am fost în direct la emisiunea Antenei 3,  “Q&A”, când am abordat împreună cu Alessandra Stoicescu şi invitaţii subiectul conflictului intern dintre preşedinte şi Guvernul României, insistând să poziţionez aceste discuţii în contextul european, când se fac pregătiri intense pentru alegerile din mai 2014 pentru Parlamentul European.

La Digi24, am ajuns în an de 4 ori, cu ocazia vizitelor pe care le-am avut în ţară. Luca Niculescu, gazda emisiunii “Imparţial” mi-a oferit ocazia de a-mi expune opinia pe subiecte precum, privatizarea companiilor naţionale româneşti, noile propuneri legislative propuse de Guvernul României, negocierile cu FMI sau europarlamentarele din 2014.

Realitatea TV, unde am avut deja 6 apariţii din studiourile de la Bucureşti, m-a invitat ca expert în afaceri europene, să expun un punct de vedere din capitala Europei, la emisiunile “Jocuri de Putere” şi “Dosar de politician”.

Telespectatorii România TV m-au putut urmări de 6 ori în acest an, cu 5 emisiuni în direct şi o intervenţie telefonică de la Bruxelles, pe tema alegerile naţionale din Germania.

O activitate dinamică am avut şi la Monney Channel, cu peste 8 apariţii, atât prin intermediul corespondenţelor telefonice de la Bruxelles în cadrul jurnalelor de ştiri, cu ocazia principalelor evenimente de pe scena europeană, cât şi prin prezenţa fizică în emisiuni transmise în direct.

O altă nouă colaborare, şi o deosebită plăcere a fost participarea la emisiunea “Restart România” la TVH, când am avut ocazia de a discuta situaţia Diasporei şi cum poate aceasta oferi valoare adăugată dezvoltării României.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: