joi, 19 decembrie 2013

Dan LUCA – expunerea ideilor în 2013 prin intermediul presei româneşti


Îmi face o deosebită plăcere să am sprijinul presei naţionale în comunicarea ideilor pe axul Bruxelles-România.

În acest an am avut onoarea de a semna un articol pentru Dilema Veche, despre atmosfera din capitala Europei.

Foreign Policy şi România Liberă trebuie adăugate la această listă, cu mai multe apariţii în cursul anului. Am intrat puternic şi în presa specializată, PR România, şi aproape lunar în Ziarul Financiar şi Cariere.

Portalul EurActiv a contribuit semnificativ în diseminarea informaţiilor europene şi prezentarea proiectelor pe care le-am demarat, fie că a fost vorba de dezbaterile despre viitorul UE sau despre subiecte de pe agenda naţională.

În Occidentul Românesc, am fost foarte activ şi în 2013, participând la informarea cu aproximativ 10 materiale, în special a comunităţilor de români din Diaspora.

Cadran Politic mi-a oferit spaţiu pentru a-mi expune ideile cu privire la proiectul european, astfel, în cursul anului am semnat pentru această publicaţie 6 articole, dintre care cel mai amplu a fost axat pe importanţa resursei umane pentru racordarea României la Bruxelles, sugestii prezentate şi de HotNews.

Calea Europeană mi-a dat ocazia să descriu în cele trei apariţii de peste an, modul cum s-a manifestat Germania de-a lungul anilor în UE, demersurile pentru regionalizarea României, precum şi felul în care contează prezenţa entităţilor româneşti în structurile europene.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: