duminică, 13 octombrie 2013

Dan LUCA – în direct la România TV pe subiectul mobilităţii politice


Sunt onorat ca fiind din ce în ce mai prezent în România să pot să fiu mai aproape de români şi prin intermediul emisiunilor televizate. Duminică seara, 13 octombrie 2013, am ajuns din nou în direct în studioul România TV.

Cu această ocazie, am dezbătut împreună cu invitaţii din platou migraţia politică a membrilor partidelor din România. Am explicat stupefacţia pe care o am faţã de anumite contracte politice în care se vehiculeazã sume de doua milioane de euro între partid și candidat, cum este cazul celor de la PPDD. Instituţiile statului au rolul de a interveni în aceste situaţii. Ceatateanul este oripilat de astfel de contracte și e normal ca încrederea în politicieni sã scadã dramatic.

Am explicat de asemeana importanţa ca România sã perceapã anul politic european 2014 și dezbaterea actuala despre reforma instituţiilor europene.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: