marți, 11 decembrie 2012

Reuşitele personale ale anului 2012

Da, îmi place ca periodic să îmi evaluez activitatea şi chiar să prezint ce intenţii am pentru viitorul apropiat.

Luna decembrie este momentul cel mai potrivit în a trage linie şi a analiza cum a fost anul 2012. Sunt lucruri pe care ţi le aminteşti cu multă plăcere şi pe care doresc să le prezint schematic.

Compania de consultanţă pe care o coordonez de la Bruxelles (DL International)  a lansat în anul acesta două “produse” foarte bine apreciate: trainingul de o zi destinat celor care doresc să lucreze în Bruxelles-ul european (7 sesiuni de prezentare deja) şi trainingul de jumătate de zi pentru cei interesaţi să lanseze afaceri profitabile în capitala Europei (inaugurat pe 25 octombrie 2012 – se pregăteşte deja sesiunea din 19 martie 2013).

Anul acesta am fost implicat din nou în a preda studenţilor “tainele” Bruxelles-ului european, atât la universitatea din Bruxelles, cât şi la Universitatea “Babeş-Bolyai” din Cluj. De asemnea am avut deosebita onoare de a participa cu o lucrare ştiinţifică la sesiunea de prezentări de la Conferinţa Diaspora Ştiinţifică organizată la Bucureşti.

Am continuat corespondenţele de presă pentru Foreign Policy (Poziţionarea României la Bruxelles), Revista Capital (Consultanţii din Bruxelles-ul european), Ziarul Financiar (Finanţele lobby-ului european),  PR-Romania (comunicarea în afacerile europene), Cadran Politic (comunicare politică), Cariere (resursa umană din Bruxelles), Occidentul Românesc (comunicare pentru Diaspora), Făclia de Cluj (Clujul în UE), încercând să prezint celor interesaţi “misterele” (sectoriale) ale dezvoltărilor comunitare de la Centru.

Am demarat împreună cu colegii mei de la PSD Belgia proiecte politice pline de sens, vocea românilor din Bruxelles fiind auzită pe mai multe canale: alegeri naţionale româneşti, alegeri locale belgiene, iniţiativa cu echipa de la Londra, Organizaţia de Femei, Organizaţia de Tineret, relaţia cu Clujul natal, propuneri pentru Diaspora, idei pentru racordarea mai bună a României la UE, discuţiile cu socialiştii europeni sau schimbul de idei cu primarul Bruxelles-ului.

Şi nu în ultimul rând sunt foarte mândru de cele peste 400 de mesaje pe care le-am publicat anul acesta prin intermediul blogului “Casei Europei”. Iar ca valoare adăugată, aproximativ 50 de mesaje sunt publicate în limba engleză pentru a disemina mai bine ideile.

Dan LUCA / Bruxelles

 

Niciun comentariu: