luni, 19 martie 2012

Impactul blogului in media – 60.000 de cititori

Blogul este o platformă care imi da posibilitatea sa mă exprim zilnic, unde pot să îmi expun părerile legate de evenimentele de pe scena europeană, şi unde vorbesc despre activitaţile în care mă implic, toate acestea fără a uita însă scopul principal – acela de a fi în permanent contact cu românii de acasă, cu cei din Cluj, dar şi cu cei din Diaspora.

Ma bucur ca am reusit sa public 900 de mesaje, citite de aproximativ 60.000 de persoane.

In urma solicitarilor avute, de cateva luni, am inceput sa redactez articole saptamanele si in limba engleza, largind considerabil aria de penetrare a blogului.

Preluarile din media îmi confirmã cã implicarea prin intermediul blogului este plinã de sens. Înca o datã mii de multumiri cititorilor!

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: