marți, 17 mai 2011

Dan Luca – contribuţie la un articol în Capital

Am contribuit si eu la un articol realizat de revista Capital pe tema “Autoritătilor si firmelor românesti pe piata lobby-ului de la Bruxelles”.

Coordonand în 2009 un studiu privind bugetele de comunicare pentru grupurile de interese industriale din capitala Europei, am estimat că federatiile si asociatiile europene pun anual la bătaie circa 158 de milioane de euro pentru comunicare, în timp ce multinationalele cheltuie pentru lobby peste 71 de milioane de euro.

Rezultatele studiului sunt doar indicative, dar prezintă o piată de câteva sute de milioane de euro, atractivă pentru principalele firme de consultantă la nivel mondial. Vorbim de peste 300 de astfel de companii.

Dan Luca / Bruxelles

2 comentarii:

Unknown spunea...

As putea sa vad si eu studiul de care vorbesti?

Multumesc.

Carmen Moldovan

Dan Luca spunea...

Cu mare placere. Imi poti transmite o adresa de email unde sa-l expediez.
Merci,
Dan